pondělí 13. srpna 2012

Jen tak dál!

Ahoj, 

jsem takový svým způsobem žák čmuďi a tohle je článek o mém tradingu.
 
Začalo to před necelým rokem, kdy jsem chtěl změnit způsob mého vydělávání po internetu, dříve jsem se věnoval surebetům u sportovních zápasů, už tenkrát jsem byl dále než u nějakého sázení. :-) Ale pak jsem narazil na tenhle blog o tradingu a zaujala mi podstata věci a řekl jsem si, proč to nezkusit. Kontaktoval jsem Lukáše, který mi ochotně pomohl s registrací na betfairu, pomocí banneru na blogu, vložil jsem tam svých prvních 15 liber a tím to vše odstartovalo. Můj stake byl dlouho 0,1 L, než jsem se rozkoukal, pak přešel na 1 L, záhy zjistil, že při stake 2L se sázka nebude rozkládat a bude rychleji k dispozici. Pořád nešlo o nějaký výdělek, ale jen o pochopení toho všeho. Tenkrát jsem obchodoval převážně večer a za celý večer jsem vydělal cca 1 libru. Postupně jsem se ale vypracovával, zvyšoval stake a nenechal se odradit ničím. Párkrát jsem klopýtnul, ale nikdy se mi naštěstí nepovedlo zbořit bank. Najednou jsem byl z 5 liber u 10, na kterých jsem zůstal do nedávna. Můj bank z 15 liber vzrostl na 164 a to se výrazně snížila doba, kterou strávím u PC. Dnes zkouším se dostat a obchodovat se stake 20 liber jako Lukáš a i když nedosahuju tak dobrých výsledků jako on, není to marný a za tu hodinku ráno u PC jsem schopný vydělat cca 6 liber, což je přibližně 185 Kč. Ale je jasné, že mezi dostihama jsou mezery, a čistého času obchodování je to možná 10-15 minut. Přikládám screeny pro motivaci ostatním. :-)
Řekl bych, že to není ani o výši stake, ale o cviku, citu, psychice a vytrvalosti, protože je to dlouhodobá věc. 

Přeji všem hodně úspěchů a good tick. , Jirka 



Žádné komentáře:

Okomentovat