čtvrtek 29. prosince 2011

O webu chrtba.com

     Chrtba.com je web, který pojednává o používání největší sázkové burzy na světě Betfair, registrace zde. Najdete na něm spoustu zajímavých a užitečných rad, podobně jako na tomto blogu, o tom, jak Betfair používat, jak něm obchodovat apod. Nabízí vám spoustu článků i poučných videí speciálně k této problematice. Pokud máte zájem o obchodování na Betfairu, měl by to být rozhodně váš další zdroj informací, bez kterých se neobejdete.
     Dále se povedlo dojednat s chrtbou jedinečné podmínky, jako jedinému blogu v ČR, díky kterým může každý z vás, kdo se zaregistruje přes tento blog získat VIP členství na chrtba.cz po dobu tří let od data registrace. Za toto jsem velice rád, protože sám jsem majitelem VIP a vím, že informace, ke kterým jsem se díky tomu dostal mně velice pomohly a posunuly mě v tradingu zase o krok dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat