čtvrtek 2. února 2012

Dnešní obchodování

Tak, konečně mám čas se zase věnovat obchodování. Po delší době cca.1,5 měsíce, kdy jsem neobchodoval skoro vůbec, jsem dneska mohl v klidu usednout k PC a pustit se zase do chrtích dostihů. Bál jsem se, jestli nebude nějaký výrazná změna na trhu v podobě trendu apod., ale trh byl celkem stabilní a obchodovalo se dobře. Jsem rád, že se mně povedlo i něco vydělat, viz. obrázek. Obchodoval jsem se stake 20Liber. Nyní se už budu věnovat obchodováni snad co den, alespoň od pondělí do pátku. Chci hlavně obchdovat chrtí dostihy a poprípadě zařadím i nějaké večerní US koňské dostihy. Good tick všem :)



2 komentáře:

  1. No pekný výsledok, včera to bolo ideálne ale keby si vydel čo sa dialo v pondelok no katastrofa a dnes od 12:03 do 15:00 dosť dostihov vypadlo asi koli mrazu alebo čo...

    OdpovědětVymazat
  2. diky:)) jojo, dneska to stejny, asi mraz nebo co.. chtel jsem dneska to video, ale na chrtech sem neobchodoval nakonec..

    OdpovědětVymazat