čtvrtek 2. února 2012

Dřina, vytrvalost, pevná vůle = výsledek!

Rád bych tady vložil a trošku rozebral výsledky jednoho tradera, který se dostal k obchodování na Betfairu přes můj blog a trošku jsem se mu věnoval. Myslím si, že odvedl za nějaké necelé tři týdny celkem velký pokrok a dostavují se i první výsledky v podobě pravidelných zisků. I když se někomu můžou zdát výsledky jako malé(obnos peněz), tak z vlastních zkušeností můžu říct, že je to velký krok v před. Jinak obchoduje s Stake 1E a dosahuje celkem dobrých výsledků. Když to takto půjde dál, máme mezi námi dalšího solidního tradera :)) jen tak dál! 
A pokud můžu citovat část emailu co jsme si napsali: "Třeba to i tebe trošku potěší, je to i tvá práce, ty jsi mi doporučil program, poslal nastavení, odpověděl na milion mých dotazů a tak nějak všechno naučil. Jsem teď ve fázi že jsem pochopil dobře podstatu, teď jen potřebuju praxi a víc a víc dostuhů no." Na to jen můžu říct, že mě to rozhodně potěšilo, proto tento blog taky vedu. :))




3 komentáře:

  1. Odporucal by som zdvihnut stake na min. 2 Eura, pretoze stavky od 2Eur sa vybavia skor ako ked das stake pod 2Eura a tym sa sam stavias do nevyhody voci ostatnym.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak po delší době opět píšu. Obchoduji se stake 1O liber a chodím ráno na AUS koně. Můj cíl je za to ráno cca od 6:05 do 8:27 zvýšit stake od 5 liber a to se mi už přes dva měsíce den co den daří. Přemýšlim, jestli zvýšit stake ještě víc.:-) Musím opět poděkovat Lukášovi a přeju GT. :-),
    J.Janout

    OdpovědětVymazat