pátek 27. ledna 2012

Otázky? :)

Tak mě napadlo, že by obsah tohoto blogu nemusel být pro všechny srozumitelný. Pokud by chtěl někdo něco vysvětlit nebo podobně, klidně se ptejte :) Od toho tento blog vedu. Budu rád za každý dotaz, připomínku atd..

6 komentářů:

  1. Ja by som mal otázky ohľadom skalpovania UK chrtov. Mohol by si sem dať nejaké video ako ich skalpuješ chcem sa niečo priučiť vypilovať nejaký ten štýl
    Zatiaľ to hrám takto, čo by si mi vytkol???
    http://www.youtube.com/watch?v=PAdDtirAJdU&feature
    Chcem hlavne to skalpovanie vypilovať...lebo skalpovačku sa podľa mňa hra väčšinu dostihov

    OdpovědětVymazat
  2. jak dlouho obchoduješ už? skalpuješ celkem dobře.. svůj styl určitě máš :) já bych jen třeba doporučil mít max. 3 leadery, přijde mě to přehlednější, i když ti může utéct nějaká příležitost, ale zase se budeš víc soustředit na 3 sloupce.. všiml jsem si,( nevim jestli je to tim, že máš 4 sloupce a nestíháš to), že ti utíkaly dobrý příležitosti na swing u favoritů vždycky.. čím se dá vydělat nejvíc, až desitky euro na dostih :) jinak video bych udělat mohl někdy během konce přištiho tydne.. v čem jsi nahrával video ty?

    OdpovědětVymazat
  3. Caves tradujem od leta,zo zaciatku to bolo onicom same suspendy atd no zaciatky proste..Favorita praveze nejak nerad tradujem vzdy idem proti swingu, jak naschval...natacam to v tomto softe http://www.chrtba.cz/index.php/topic/2085-camtasia-studio/page__st__20

    OdpovědětVymazat
  4. no, je to o tom, ze ten swing chce chytit ve spravnou chvili.. je blby se moc dlouho rozmyslet jestli do nej jit nebo ne, pak se totiz vetsinou otoci proti tobe kdyz do nej vlezes pozde, nic netrva dlouho, ani kurz nejde dlouho jednim smerem.. takze je to o nacasovani.. jj, taky v tom nahravam :)

    OdpovědětVymazat
  5. :-D šak to bude asi aj tým že dlho rozmýšľam na tom favoritovi na 2,3,4 chrtovy toľko neuvažujem ako nad favoritom, to je zaujímave že...ale skúsim to ako si mi ty poradil dám si prve 3chrty a uvidíme čo to zrobí...apropo ako si na tom s tým videjkom?

    OdpovědětVymazat
  6. video nejdřív koncem tohoto týdne, jak jsem už psal :))

    OdpovědětVymazat